reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Iveta Mattova

Iveta Mattova

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  17x

Som mamina troch detí,ktorej hlavným životným cieľom je ich riadne vychovať a dať im čo najviac lásky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Smutný rok.

Iveta Mattova

Smutný rok.

Keď som prišla pred rokom domov, netušila som, čo ma čaká...

  • 21. dec 2021
  • Páči sa: 17x
  • Prečítané: 578x
  • 0
Operácia.

Iveta Mattova

Operácia.

Bezpodmienečne operácia..................tak znel verdikt lekárov Myšlienky začali víriť hlavou, skutočne je to to čo potrebujem? Majú pravdu? Čo ak sa to dá riešiť inak? Nastalo konzilíarne vyšetrenie v nemocnici so záverom : operácia a ihneď.

  • 14. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 292x
  • 10
Láska

Iveta Mattova

Láska

Včera som mala možnosť sa zamyslieť nad svojím životom, zastaviť sa a pozrieť sa späť. Čím som prešla a s kým, čo bolo v tom roku krásne a čo nie.

  • 1. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 047x
  • 2
Milí zákazníci....

Iveta Mattova

Milí zákazníci....

Často čítame , počujeme o neochote predavačov a hlavne o tom , že predavač v hypermarketoch je úzkoprofilový tovar. Zohnať predavača je koľkokrát nad naše sily.

  • 3. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 328x
  • 10
Smútok.

Iveta Mattova

Smútok.

Jedno obdobie života je krásne , ale potom príde niečo ,čo to krásne pokazí. Niekedy si to pokazíme sami , ale niekedy spravíme niečo , po čom následuje reakcia , ktorá sa nám vôbec nepáči. Ale smútok nieje len o našej akcii a reakcii , je to súčasť života. Je to taká hojdačka , raz sme hore a potom zasa dolu.

  • 20. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 702x
  • 1
reklama
Ahoj Ocko

Iveta Mattova

Ahoj Ocko

Ahoj Ocko, Chcem sa Ta spýtať, kde je láska? Prečo cítim prázdnotu?

  • 30. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 041x
  • 5
Ahoj mami,

Iveta Mattova

Ahoj mami,

Sme spolu malo a tak som sa rozhodla Ti napísať pár slov. Vieš často premýšľam o tom, čo bolo a prečo to tak bolo....

  • 6. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 853x
  • 21
Krutý bilboard.

Iveta Mattova

Krutý bilboard.

Po našom meste sú umiestnené rôzne bilboardy a môj syn , ktorý spoznáva čaro písmeniek, číta všetko, čo sa mu dostane pred očká.....

  • 30. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 174x
  • 77
Ako som prvý krát maľovala.

Iveta Mattova

Ako som prvý krát maľovala.

Bol piatok popoludní a ja som trávila posledné minúty v práci, boli to fajn minúty, lebo ma čakalo dva týždne dovolenky. Mimo iných vecí som mala naplánované cez dovolenku vymaľovať dcérkinu izbu.

  • 19. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 829x
  • 4
Najkrajšie investície.

Iveta Mattova

Najkrajšie investície.

Vraví sa, že to čo investujeme do svojich detí sa nám nikdy nevráti, ale že oni to zasa posunú svojim deťom. Ja tomuto tvrdeniu vôbec neverím.

  • 17. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 196x
  • 7
reklama
Ruky.

Iveta Mattova

Ruky.

Ruky sú veľmi zvláštne, prezradia o svojom majiteľovi mnohé veci. Napríklad či pracuje manuálne, koľko ma rokov, či je to žena a či muž. Ruky sú však aj nástrojom, akým to už záleží od ich majiteľa.

  • 16. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 886x
  • 6
Škaredé kačatko.

Iveta Mattova

Škaredé kačatko.

Sedela vpredu v lavici sama po celé roky strávené v škole. Pochádzala z chudobnej rodiny, nosila oblečenie od dobrých ľudí, ale nebolo moderné a bolo obnosené. Mala okuliare, miernu obezitu ale veľké srdce, ktoré túžilo po láske.

  • 16. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 518x
  • 10
Úsmev ako zbraň :-)

Iveta Mattova

Úsmev ako zbraň :-)

Milujem rána keď budím svojho malého synka, prečo? Nuž preto, lebo skôr ako otvorí svoje očká, tak sa začne na mňa usmievať. Vždy je to pre mňa niečo úžasné i keď to prežívam temer denne.

  • 15. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 926x
  • 3
Prečo?

Iveta Mattova

Prečo?

Bože, aké krásne to bolo....Osud zviedol ich životy, tak aby sa stretli. Začiatky boli nesmelé, obaja niečo hľadali, boli si navzajom sympatický, zopár krát sa stretli a ani jeden nevidel ďaleko do budúcnosti. Prežívali každý deň a každú minútku ktorú im život ponúkol, naplno.

  • 22. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 064x
  • 13
Krásneho Valentína

Iveta Mattova

Krásneho Valentína

Je krásne byť milovaný a ešte krajšie je lásku rozdávať. Myslím si však, že rozdávať lásku je omnoho jednoduchšie, ako ju príjmať.

  • 14. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 053x
  • 1
reklama
Puzzle života

Iveta Mattova

Puzzle života

Poznáte to, skladáte puzzle a máte pár častí, ktoré sa vám zdajú, že tam vôbec nepatria. Máte pocit že to nemôžte zložit, ale čím viac skladáte, tým viac sa vám vyjasňuje, dávajú vám veci súvislosti.

  • 3. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 236x
  • 1
Komu teraz povedia mama?

Iveta Mattova

Komu teraz povedia mama?

Pred nedávnom som sledovala reportáž o nezmyselnej smrti matky dvoch detí. Šlo o mladú matku ,ktoru zrazili na ceste z nákupu registrovaní narkomani. Keď som videla tú reportáž po prvý krát , nemohla som ju dopozerať. Keď som videla ako nesú jej dieťa, ktoré v silnom citení matky odsotila dalej, aby mu zachránila život, začala som plakať a ďalej som to nemohla sledovať.

  • 31. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 615x
  • 1
Nečakané reakcie

Iveta Mattova

Nečakané reakcie

Som žena a matka,tak tento článok bude skôr pre ženy,ale možu si ho prečítať aj muži a ocinkovia,ale aj naše dietky. Mám krásne tri deti,stredná je dcéra,ktorá je v takom tom často skloňovanom veku,má 14. Je to krásna slečna,veľmi múdra a zodpovedná. Ktorá matka by to o svojej dcére nenapísala? Verte, či neverte, ona taká skutočne je a o nej a našich možných reakciách je tento článok. Snažím sa svoje deti od malička vychovávať hlavne láskou, občas prídu na rad i tie nepopulárnejšie spôsoby. Často ma moje deti prekvapia dajakými blbosťami, ale stáva sa mi, že rovnako často ich prekvapím ja, svojou reakciou. Pokaždé očakavajú niečo iné a ak mám pravdu povedať, mnoho krát som zo svojich reakcií prekvapená i ja.

  • 22. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 842x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu