reklama

Ahoj Ocko

Ahoj Ocko, Chcem sa Ta spýtať, kde je láska? Prečo cítim prázdnotu?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Ahoj Ocko,

Chcem sa Ta spýtať, kde je láska? Prečo cítim prázdnotu?

Vošli sme spolu do obchodu, a ja som sa rozbehla ku krásnej hračke a Ty si povedal : Pod, to nieje dobre, ale ja som nechcela, držala som sa hračky a nechcela som ju pustiť. Ocko, chcem Teba i hračku. Nie moja drahá to nepôjde. Odchádzal si. Zvolala som za Tebou, : Ocko neodchádzaj, nechcem ta stratiť. A tisko som dodala, ale chcem i tuto hračku. Pomaličky si stále odchádzal a ja som sa stále držala tej hračky. Ostala som opustená ale mala som svoju hračku. Keď som sa hrala, cítila som sa fajn, ale potom nastúpil smútok, nenaplnenie, túžba po Tebe. Bola som smutná . Ty si však ostal stáť neďaleko a dával si na mňa pozor, aby som sa so svojou hračkou neporanila. Napriek tomu že som si vybrala hračku si ma neprestal milovať a dával si na mňa ďalej pozor.
Ocko ja mam svoju hračku, ale som smutná, chýbaš mi. Viem že si tu a miluješ ma a stále nado mnou bdieš. Mam svoju hračku a Ty čakáš kedy ju odložím a rozbehnem sa opäť ku Tebe.




Iveta Mattova

Iveta Mattova

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  17x

Som mamina troch detí,ktorej hlavným životným cieľom je ich riadne vychovať a dať im čo najviac lásky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu