reklama

Ahoj mami,

Sme spolu malo a tak som sa rozhodla Ti napísať pár slov. Vieš často premýšľam o tom, čo bolo a prečo to tak bolo....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

O tom ako som prežívala detstvo, na ktoré si temer nepamätám, na pubertálny vek, kedy sme sa veľmi často hádali a na mnohé nedorozumenia. Po každé som mala pravdu JA a nie Ty, po každé som sa cítila ukrivdená. Chýbali mi také chvíle s Tebou, kedy by sme si v peliešku pokecali o blbostiach, alebo spolu pochodili mesto, len tak. Vadilo mi, hoci som sa tvárila hrdinsky, že si šla s Dadou do divadla a ja som ostala doma s babami, vzala som si vtedy Tvoju nočnú košeľu a plakala. Mala som tak pri sebe aspoň Tvoju vôňu. Vadilo mi, keď si šla s Dadou na nákupy a ja som opäť bola doma a strážila baby.


 No a potom som sa stala matkou aj ja. A stále som si myslela , že som zjedla všetku múdrosť sveta. Aj ja som bola matkou, ale Ty si stále 24 rokov v predstihu a ja sa môžem snažiť ako chcem a nikdy, NIKDY Ťa nedobehnem.


 Až neskôr, keď sa stal z Tonyho pubertiak, som si povedala : „ Mama to so mnou mala ťažké, už ju chápem.“ Ale stále som si myslela, že si niektoré situácie mohla riešiť inak. Keď som však zažila niečo podobné, ako Ty, začala som Ťa chápať ešte viac a hlavne som sa vtedy naučila jednu dôležitú vec. NIKDY NIKOHO NEODSUDZUJ, LEBO NEVIEŠ, ČO BY SI V PODOBNEJ SITUÁCII SPRAVIL TY !!!


 Mami, prepáč že som Ťa nechápala, prepáč, že som si dovolila Ťa odsudzovať a posudzovať. Nemala som na to žiadne právo. Prepáč, že som Ťa z mnohých vecí vinila, hoci som ich nechápala. Mami, vieš, veľmi Ťa ľúbim a veľmi túžim po Tvojom objatí. Sme spolu málo a to nieje dobré. Vieš od kedy si chorá, si akosi viac uvedomujem, že Ťa raz môžem stratiť a že na tomto svete ostanem bez Teba. A aj keď sme spolu málo, ale viem, že si tu, že SI. Neviem a nechcem si predstaviť svet, keď tu nebudeš. Mami, prosím Ťa nenechaj ma tu! Viem že žiadam nemožné, ale ide to z môjho vnútra. Mami, prosím Ťa, dávaj na seba veľký pozor, aby si tu bola s nami čo najdlhšie. Mami, veľmi Ťa ľúbim a chcem žiť s vedomím, že si tu, kedykoľvek Ťa budem potrebovať. Ach mami, keby si tak vedela, čo cítim, čo všetko by som Ti chcela povedať. Mami, som rada, že Ťa mám. Ľúbim Ťa, ver mi.


 Tvoja druhorodená ......


Iveta Mattova

Iveta Mattova

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  17x

Som mamina troch detí,ktorej hlavným životným cieľom je ich riadne vychovať a dať im čo najviac lásky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu