reklama

Najkrajšie investície.

Vraví sa, že to čo investujeme do svojich detí sa nám nikdy nevráti, ale že oni to zasa posunú svojim deťom. Ja tomuto tvrdeniu vôbec neverím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Moja skúsenosť je presne opačná. Od malička som do svojich deti vkladala veľa lásky, slovné spojenie „Ľúbim Ťa“ počuli a počúvajú aspoň 3x denne. Samozrejme to nieje len o slovách, ale aj o dotykoch a aj o mojom prístupe k ním. Je úplne úžasne keď mi môj 7 ročný syn povie „ Mama milujem ťa“, je nádherné keď ma moja 15 ročná dcéra pozve na pokec do svojej postele a kecáme tam aj dve hodiny, hoci by sme mali už dávno spať. Je krásne keď ma obklopuje môj 20 ročný syn svojou starostlivosťou.
 Sú to chvíle kedy sa mi vracajú moje investície, vložené do nich. Nemilujem ich pre to aby sa mi niečo vracalo, ale preto lebo ich milujem, lebo sú to moje deti. Viem že sa oplatí milovať svoje deti, keď pre nič iné, tak pre ich šťastný život, pre ich pokojné detstvo, pre iskierku v ich očkách, pre úsmev, ktorým nás tak rýchlo odzbroja, pre ich vôňu, preto že sú. Je zaujímavé, že pri týchto investíciách nepozeráme na ich výšku ale na to ako sa napĺňa konto lásky príjmateľa.
 Nežiadame za svoju lásku nič späť, ale ak sa nám niečo vráti tak sme nekonečne šťastní. Aspoň ja som, lebo sa mi už veľa týchto investícii vrátilo späť, a aj teraz, keď sa vám tu vylievam zo svojich citov, tak tu ležia moje dve deti, / ten tretí nieje doma / a proste len chcú byť so mnou v jednej miestnosti. Aj to je drobnosť ktorá ma napĺňa. Chcem ďalej dávať a milovať, je to to najkrajšie čo môžeme pre svoje deti spraviť.

Iveta Mattova

Iveta Mattova

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  17x

Som mamina troch detí,ktorej hlavným životným cieľom je ich riadne vychovať a dať im čo najviac lásky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu