reklama

Nečakané reakcie

Som žena a matka,tak tento článok bude skôr pre ženy,ale možu si ho prečítať aj muži a ocinkovia,ale aj naše dietky. Mám krásne tri deti,stredná je dcéra,ktorá je v takom tom často skloňovanom veku,má 14. Je to krásna slečna,veľmi múdra a zodpovedná. Ktorá matka by to o svojej dcére nenapísala? Verte, či neverte, ona taká skutočne je a o nej a našich možných reakciách je tento článok. Snažím sa svoje deti od malička vychovávať hlavne láskou, občas prídu na rad i tie nepopulárnejšie spôsoby. Často ma moje deti prekvapia dajakými blbosťami, ale stáva sa mi, že rovnako často ich prekvapím ja, svojou reakciou. Pokaždé očakavajú niečo iné a ak mám pravdu povedať, mnoho krát som zo svojich reakcií prekvapená i ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

An, tedamoja dcéra, bola jedneho dňa so mnou vonku, boli sme venčiť psíka,prechádzali sme sa spolu a rozprávali. Stále som mala zvláštný pocit,že mi moja dcéra chce niečo povedať, niečo pre ňu veľmi dôležité.Nakoniec začala. "Mami? Chcem Ti niečo povedať, ale neviemako....Povedala som jej nech mi to povie presne tak, ako to má najazyku a očakávala som to najhoršie - má 14! Spolu s tým, ako mioznámila že už dva mesiace fajčí, sa prudko uhla v očakávaní facky.Moja reakcia však vtedy vyviedla z miery i mňa. Začali mi stekat potvári slzy, nič som nevravela, nič som nevytýkala, len mi tíškostekali slzy. Moja dcéra okamžite vyštartovala a začala ma prosiť, abysom neplakala: "Mami, neplač, radšej ma zbi, vynadaj mi, len prosímŤa, neplač....Po hodnej chvíli som sa upokojila a povedala som svojejdcére že je veľmi rozumné dievča a vie, čo cigarety obnášajú, zvlášť uženy a zvlášť v takom mladom veku. Nezabudla som podotknúť tonepopulárne....Budeš smrdiet a stojí to veľa peňazí...Moja dcéra dodvoch mesiacov s týmto zlozvykom, ktorý našťastie ešte nebol silnýskončila. Som veľmi rada, že v doležitých životných veciach reagujemtak, že to prekvapuje mňa i moje okolie.

Iveta Mattova

Iveta Mattova

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  17x

Som mamina troch detí,ktorej hlavným životným cieľom je ich riadne vychovať a dať im čo najviac lásky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu